onsdag 6 januari 2016

Rivstart på det nya året







Efter en (kanske alltför) lugn och vilsam jul- och nyårshelg är det plötsligt dags att sätta full fart igen. Jag pluggar pedagogik på halvfart sedan i höstas och nu har jag en hel massa läsning att ta ifatt eftersom jag varit riktigt slö och tagit absolut helledigt under helgerna. Inser att delkursens slutseminarium och deadline för det enskilda arbetet närmar sig med stormsteg. Samtidigt har jag fått ett halvtidsjobb på skolan under våren och börjar redan på fredag. Var inte riktigt inställd på att det skulle gå så snabbt när jag sökte jobbet men det blir nog jättebra. Ska bara försöka hitta en högre växel! Skyller trögheten på att det är under 15 minus ute idag. Ett ovanligt kort blogginlägg för fungera som uppvärmning. Nu bär det iväg ... Wrooooooooom!

God fortsättning, vänner!

Inga kommentarer: