torsdag 2 januari 2014

Fönstershoppar


Mellandagsrea, slutrea och januarirea. Den här tiden på året är det rea nästan överallt - Ett perfekt tillfälle att investera i lite nya kläder! Om nu inte plånboken vore extra tunn efter helgerna, vill säga ... Själv är jag trött efter helgerna och för förkyld för att orka med att gå på stan. Ägnar mig därför åt den nya tidens fönstershopping, det vill säga surfar runt på internet och funderar över vad jag skulle vilja ha. Älskar festklänningar och är otroligt svag för fina skor med opraktiskt höga klackar - Något som jag inte har användning av så där väldigt ofta. Nej, trist nog har jag klart mycket större behov av nya underkläder än av tjusiga klänningar just nu, så blir det något handlat på rean så blir det nog mer basic, tyvärr. Men man kan ju alltid drömma!

 Urfina 50-talsklänningar på Ellos till riktigt bra pris. Är väl egentligen inte alls min stil, men 
visst är de fina? Jag skulle gärna prova en i alla fall! Och njuta av att ha den i garderoben ...



Superromatisk eller klassiskt elegant i den lilla svarta från Haléns rea - Bara att välja!

Här har vi sånt som är lite mer min stil, kanske. Från Gudrun Sjödéns vinterrea 
kommer en stickad klänning och en härlig utanpåskjorta i artiststuk. Vill ha!


Inga kommentarer: