lördag 1 februari 2014

Teknikens under

Ibland har jag god lust ...
När det strular med datorer eller konfigureringar på något sätt så kan det nästan driva mig till vansinne. Nu bestämde jag mig för att ta bort möjligheten att visa G+ kommentarer i den här bloggen. Det har nämligen inte fungerat så särskilt bra då jag inte verkar kunna bestämma själv vad som är spam och inte. Eller jag har i alla fall inte lyckats hitta var jag ställer in det. Men när jag ändrade inställningarna så att endast kommentarerna gjorda direkt i bloggen skulle synas igen, verkar det som om ALLA tidigare kommentarer försvann. Suck!

Jag ber om ursäkt till alla som varit gulliga att kommentera mina blogginlägg. Nu krånglar jag inte mer med inställningarna, utan hoppas att det kommer funka framöver. Kommentera gärna mer - Jag uppskattar verkligen er respons på mina tant-funderingar!

Inga kommentarer: