lördag 3 november 2018

12 år tillsammans ❤

Idag är det 12 år sedan Peter och jag lovade att älska varandra i nöd och lust. I våra bildarkiv finns en hel massa bilder på barnen, ett tusental på hundarna men det finns inte så väldigt många kort på oss tillsammans eftersom det oftast är en av oss som håller i kameran. De kort andra har tagit på oss som ett par är oftast då vi framträtt som Duo Dito Rocktrubadurerna. Men här kommer i alla fall en liten blandad bildkompott från vårt liv tillsammans - so far. Tack för att du står ut med mig, älskling!

I St:a Valborgs Kapell den 3 november 2006

En av många pussar på bröllopsfesten

Hela familjen Dahlstrand/Simonsson 2006 💗
Från vänster bak: Ida, Vi, Sabina och Sanna. 
Från vänster främre: Anna, Johan, Stefan och Joakim.

Nykära på promenad

Hemma hos mig i Falun innan vi flyttade ihop

Långvasselrock 2006

På 70-årsfest: Firade brorsan 40 år + hans fru Anna 30 år

På bokmässa i Göteborg

Nyårsfest med hippietema

 Puss på Annas studentfest

 Duo Dito Rocktrubadurerna

 Hemma hos oss på verandan

Med Stefan på Robins student

- Hej hopp - Duo Dito poserar!

Jazz- och bluesprogram, Långvasselrock 2015

Vid kallbadhuset i Varberg för ett par år sedan

 Peter har blivit både morfar till Julia och farfar till Thore och bonusfarfar till busarna Wille, Helmer och Einar. Jag är "bara" bonusfarmor/mormor ännu så länge men snart kanske ... Om det är något jag skulle önska så är det att få chansen att fira några bröllopsdagar tillsammans med mannen i mitt liv!




Inga kommentarer: