lördag 3 november 2018

Smile 😄


Mitt nya smile - Vad tycks? IgĂ„r drog jag ut ett par framtĂ€nder (pga inflammation som mĂ„ste bort innan jag kan ta skelettstĂ€rkande behandling) och fick en tandprotes. Jag Ă€r sjĂ€lv alldeles förundrad över hur bra de lyckats med att fĂ„ det att se naturligt. Jag ser knappast nĂ„gon skillnad sjĂ€lv. Den sitter fast som en tandstĂ€llning och jag kan ha den hela tiden. Är SÅ lĂ€ttad och tacksam! Var ju vĂ€ldigt rĂ€dd att jag aldrig mer skulle vĂ„ga le utan att tanke pĂ„ protesen men det blir nog inga problem. Jag ska le sĂ„ mycket och sĂ„ ofta jag kan! Precis som vanligt. Bröllopsdagsfirandet i Ă„r fick dock bli lite lugnt i hemmets vrĂ„ med lĂ€ttuggad mat och bubbelvatten. Mysigt!

Spagetti och köttfÀrssÄs à la Peter - Mums!


 
GÄvor frÄn faster och systrarna i klostret - Tack!

Me and my destiny - Love!

2 kommentarer:

Margareta sa...

Ser fantastiskt bra ut - och ni Àr sÄ fina - grattis till er för er kÀrlek!

Helena Dahlstrand sa...

Tack Margareta! För bĂ„de det ena och det andra! 😍