torsdag 20 december 2018

Min bästa (h)julklapp!

- Finns det några snälla barn här?


Ja, lite snäll har jag kanske varit ändå för i år kom tomten tidigt (i form av världens go'aste arbetsterapeut) med (h)julklappar till mig: En eldriven skoter och en transportrullstol. Tack snälla tomten! Premiärturen gick runt kvarteret och det var härligt, trots skymningsljus och snöblandat regn i luften. Ja, det var helt underbart! Tänk vilken fantastiskt härlig känsla att kunna ta sig ut på "promenad", att kunna åka fram till affären på egen hand och våga överväga att ta sig genom en butik som ex.v. IKEA. Härligt! Underbart!! Fantastiskt!!! Och alldeles ... Nej, jag kommer inte på några fler superlativ men är verkligen superglad. Det hade jag aldrig trott om någon sagt det till mig för att par år sedan men nu är det helt enkelt det bästa som hänt på länge! Jag hoppas bara att det inte blir allt för mycket snö i år. Regn eller sol spelar absolut ingen roll bara det går att ta sig fram med skotern. Jag har längtat så efter frisk luft och FRIHET! 

Se upp - Här kommer jag!

❤ ❤ ❤