tisdag 14 januari 2014

Det är sant!

Det sägs att man lär så länge man lever och det tror jag är sant. Och nu har jag bestämt mig: Denna tant ska sätta sig på skolbänken igen. Trots att jag blir en smått överårig student (fyller ju 50 i år) så är jag ganska övertygad om att jag kommer att få många yrkesverksamma år till innan det är dags för pension. För oss 60-talister kommer de säkert att ha höjt åldersgränsen till minst 79 innan vi får njuta av livet som pensionärer.

Eftersom jag redan har studerat en massa år på högskola så kan jag inte ta CSN. Därför söker jag nu deltidsjobb eller projekt- eller frilansjobb på deltid i Jönköping/Nässjö-trakten eller på distans för att hjälpa till att finansiera studierna. Om mig och min bakgrund kan du läsa om på min andra blogg © HD eller på min profil på LinkedIn. Har du något bra jobbtips - Hör av dig till mig!


Inga kommentarer: