måndag 9 oktober 2017

Tant de Lux Bok

Inför min 50-årsdag 2014 samlade jag ihop texter till en liten tantbok. Den innehåller en salig blandning av kortnoveller, ögonblicksbilder ur livet (inte nödvändigtvis mitt eget), dikter och lite småironiska inlägg från den här bloggen om familjeliv, kärlek, åldersnoja och fåfänga. Jag tryckte upp den via vårt Bokeri Förlag i en väldigt liten upplaga men släppte den aldrig till allmän försäljning. Men nu har jag tagit mod till mig och bestämt mig för att åtminstone sälja boken via mina bloggar till den som kan tänkas vara intresserad. Kanske kan det vara en lämplig 50-års present till en vän eller till dig som själv närmar dig The Big 50? Priset är 79 kr inkl. moms och fraktMaila din beställning direkt till mig och betala enkelt med Swish eller förhandsinbetalning via bank!




Inga kommentarer: